Veelgestelde Vragen (FAQ)
Wat is het verschil tussen een cadeaupakket of brievenbuscadeau?
Een cadeaupakket is een zorgvuldig samengesteld groot pakket met leuke, unieke producten, perfect om cadeau te doen voor verschillende gelegenheden. Brievenbuspakketjes zijn compactere cadeaupakketten die door de brievenbus passen, zo hoeft de ontvanger niet thuis te zijn voor de ontvangst van het pakket. De brievenbuscadeau’s hebben over het algemeen de grootste maat brievenbusdoos die door de brievenbus past, De verzendkosten van brievenbuscadeau’s zijn lager dan de verzendkosten van een cadeaubox.
Voor welke gelegenheden zijn jullie cadeauboxen geschikt?
Onze cadeauboxen zijn geschikt voor elke gelegenheid, zoals een verjaardagen, een housewarming, een bedankje, een geboorte, een jubileum of om iemand een glimlach te bezorgen die ziek is of wat extra kracht of sterkte kan gebruiken. Veel cadeauboxen zijn samengesteld met producten die voor meerdere gelegenheden gebruikt kunnen worden, door de juiste wenskaart uit te kiezen pas jij de cadeaubox makkelijk aan voor de juiste gelegenheid. Wij hebben kant-en-klare cadeaupakketten voor meisjes, jongens, vrouwen en mannen.
Kan ik de inhoud van een cadeaubox aanpassen?
Ja, hoor! Bij elke box staan één of meerdere producten die kunnen worden mee besteld. Houdt er wel rekening mee dat als een brievenbuscadeau te groot wordt, de geschenkset moet worden omgezet naar een cadeaubox welke niet door de brievenbus past, hierdoor zijn de verzendkosten iets hoger. Heb jij speciale wensen? Wij helpen je graag om een mooie cadeaubox samen te stellen, neem contact op met de Klantenservice voor het samenstellen van jouw eigen cadeaubox.
Kan ik de kleur van de doos en de opvulling aanpassen?
Wij bieden verschillende kleuren dozen en vullingen aan. De mogelijkheden staan aangegeven bij het toevoegen van de cadeaubox aan de winkelwagen.
Is er meer informatie beschikbaar over de producten in een cadeaubox?
Door de beperkte tekst die wij kunnen toevoegen bij een cadeaubox staat niet altijd alle gedetailleerde informatie over een product aangegeven. Heb je specifieke vragen over een product, zoals de ingrediënten dan kan je die uiteraard stellen aan de klantenservice.
Wat is een limited editie cadeaubox?
Limited editie cadeauboxen zijn door ons speciaal samengestelde cadeauboxen die passen bij het seizoen of een feestdag, denk hierbij aan speciale boxen voor het voorjaar, de zomer, de herfst en de winter maar ook bijvoorbeeld aan cadeauboxen voor valentijnsdag, moederdag, vaderdag, sinterklaas en kerst. De voorraad van deze dozen is beperkt.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Ja, dat zeker! Je kunt bij elke cadeaubox gratis een mooie wenskaart naar keuze van Kaartjes van Maaike uitzoeken. Bij het afrekenen kun je een persoonlijke boodschap invullen die wij met liefde op een mooi kaartje toevoegen aan jouw pakket. Houdt er wel rekening mee dat er slechts een beperkte boodschap op het kaartje kan worden geschreven.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden! Voor brievenbuspakketjes zijn de verzendkosten €3,50 in Nederland en voor cadeauboxen die als pakket worden bezorgd bedragen de verzendkosten €5,50. Bij bestellingen boven van €60,- of hoger is verzending gratis! De tarieven in België zijn €12,50, bij bijstellingen van €100,- of meer is verzending gratis. Naar België worden alle bestellingen als pakketpost geleverd. Voor verzendtarieven naar andere landen, kan de Klantenservice je verder helpen. Let op dat een cadeaubox, niet door de brievenbus kan, hierdoor zijn de verzendkosten €5,50 in Nederland.
Hoe kan ik een pakketje naar een andere ontvanger sturen?
Kies bij verzendadres het adres van de ontvanger van het pakket. Bij factuuradres vul jij jouw eigen gegevens en emailadres in.
Kan ik een pakketje anoniem versturen?
Ja, dat is mogelijk. Laat simpelweg jouw naam weg bij de persoonlijke boodschap op het kaartje.
Ik wil meerdere cadeauboxen versturen naar verschillende ontvangers is dit mogelijk?
Wij willen dit zeker voor jou doen! Het makkelijkste is om bij het verzend- en factuuradres je eigen gegevens in te vullen en ons even een email of appje te sturen met welke cadeaubox naar welke ontvanger moet worden verzonden. Je hoeft op deze manier maar één keer verzendkosten, indien van toepassing, te betalen. Het is uiteraard ook mogelijk om meerdere bestellingen te plaatsen, je betaald dan wel per bestelling verzendkosten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen worden, indien gewenst, zo snel mogelijk geleverd. Verzending vind, indien mogelijk, op werkdagen dezelfde dag of de volgende werkdag plaats. Houdt rekening dat de levering normaal 1 werkdag duurt, maar bij drukte bij het verzendbedrijf kan dit soms 2 dagen kan duren. Wij zijn hierbij afhankelijk van het verzendbedrijf. Indien je vragen hebt over de verzending van jouw bestelling kan ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van het gekozen verzendbedrijf. Wij vinden zelf DHL het meest punctuele verzendbedrijf.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt bij verzending van jouw bestelling een track & trace code van Kadoosjes of gelijk van het verzendbedrijf. Zo kan jij altijd jouw bestelling volgen.
Door welk verzendbedrijf wordt mijn bestelling geleverd?
Wij werken in Nederland samen met DHL en PostNL en in België met DHL, je kunt in de winkelwagen bij opmerkingen aangeven welk verzendbedrijf jij wenst. Wil je liever dat jouw pakket door een andere verzendbedrijf wordt geleverd? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Kan mij bestelling op een specifieke dag worden geleverd?
Als je duidelijk aangeeft op welke dag jij wenst dat jouw bestelling wordt geleverd, doen wij er alles aan op te zorgen dat jouw pakketje op de aangegeven datum wordt geleverd. Aangezien wij hierbij afhankelijk zijn van de diensten van het verzendbedrijf kunnen wij dit niet garanderen.
Kan ik een bestelling naar het buitenland laten versturen?
In de winkelwagen is het mogelijk om te kiezen voor verzending binnen Nederland of naar België. Indien je jouw bestelling naar een ander land wenst te versturen is dit mogelijk, neem dan contact op met de Klantenservice en geef door wat jij wil bestellen en naar welk land jij dit wil laten opsturen, dan berekenen wij de verzendkosten en de levertijd.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij de webshop van Kadoosjes kan je betalen via bankoverschrijving (verzending pas na betaling), iDeal Klarna Achteraf Betalen of Billink achteraf betalen.
Het cadeaupakket wat ik wil bestellen, staat op uitverkocht komt het pakket weer binnen?
Als het cadeaupakket op korte termijn weer beschikbaar is, staat dit aangegeven door een label over het product heen. Wil jij specifiekere informatie of en wanneer jouw favoriete cadeaupakket weer op voorraad komt, stuur dan een berichtje naar de Klantenservice. Het kan best zijn dat één artikel uit het pakket uitverkocht is en wij dit artikel kunnen vervangen door een ander artikel en jouw pakket weer op voorraad komt. Houdt er wel rekening mee dat ons assortiment geregeld wisselt om een unieke en geen massa cadeauervaring aan te kunnen bieden.
Ik heb in het verleden een heel leuk cadeaupakket besteld wat ik nogmaals wil bestellen, maar ik kan het nu niet meer vinden in de webshop, wat kan ik doen?
Hoe er rekening mee dat wij ons aanbod aan cadeaupakketten geregeld wijzigen. Mocht jij het specifieke pakket niet meer vinden, stuur dan jouw bestellinggegevens en eventueel een foto van het cadeaupakket op naar de Klantenservice en wij gaan kijken of wij het pakket of een leuk alternatief voor jou kunnen samenstellen.
Zijn de producten duurzaam?
Wij proberen een gevarieerd aanbod van producten te leveren en hierbij zoveel mogelijk samen te werken met kleine of lokale ondernemers. Ook zijn wij altijd op zoek naar (h)eerlijke en duurzame producten. Bij elke cadeaubox staat informatie over de specifieke inhoud van de artikelen, bv. een vegan of gerecycled product is.
Ik wil een grote of zakelijke bestelling plaatsen is dat mogelijk?
Uiteraard is dat mogelijk! Neem contact op met de Klantenservice, wij zoeken een passend aanbod bij grotere of zakelijke bestellingen. Zo is het mogelijk om op maat cadeaudozen samen te stellen om jouw collega’s waardering te tonen, een leuk cadeautje bij een belangrijke mijlpaal of een kleinigheidje voor bv. Sinterklaas of een luxe cadeaupakket voor kerst of als eindejaarsgeschenk. Wij nemen jouw zorgen uit handen en zorgen gegarandeerd voor een glimlach op het gezicht van de ontvanger!
Kan in een BTW factuur ontvangen?
Stuur even een mailtje naar de Klantenservice en wij sturen zo snel mogelijk het de factuur per mail naar jou toe.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle cadeauboxen worden gepersonaliseerd o.a. door de geschreven wenskaart, hierdoor kunnen cadeauboxen niet worden geretourneerd. Uiteraard zoekt de Klantenservice wel naar een oplossing als bv. de inhoud van een cadeaubox onverhoopt tijdens de verzending is beschadigd of als de cadeaubox niet is aangekomen.
Hebben jullie ook een sitemap?
Klik hier voor een sitemap van Kadoosjes.
Heeft Kadoosjes ook een winkel?
Momenteel heeft Kadoosjes enkel een webshop en verkopen wij producten via Bol.com, houdt onze social media in de gaten want wij staan geregeld op markten, braderieën en ladies nights.
Ik heb een bedrijf en wil graag producten leveren voor in de cadeauboxen, is dat mogelijk?
Leuk! Stuur ons meer informatie en wij kijken of onze producten passen binnen één of meerdere cadeauboxen.
Ik heb een winkel en wil graag de cadeuboxen van Kadoosjes verkopen, is dit mogelijk?
Dat is zeker mogelijk! Neem contact op met onze Klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Ik ben een influencer en wil graag samenwerken met Kadoosjes, wat zijn de mogelijkheden?
Wij werken beperkt samen met influencers en momenteel alleen via barterdeals. Lijkt dit jou leuk, stuur ons dan een berichtje van jouw social media accounts en wij checken of wij denken dat we een match voor een leuke samenwerking zijn zijn!
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling of een andere klacht heb?
We streven naar 100% tevredenheid. Neem contact met ons met de klantenservice en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op. Benieuwd naar de klachtenregeling? Deze kan je terugvinden in de algemene voorwaarden. Zie hier voor de Europese regelgeving.
Kan ik mijn oude bestellingen ergens terugvinden?
Als jij een account hebt aangemaakt, kan je al jouw bestellingen terugvinden onder het kopje Mijn account. Heb jij geen account en kan jij jouw bestelling niet meer terugvinden in jouw emailbox? Stuur dan een berichtje naar de Klantenservice met naam en emailadres waarop de bestelling is geplaatst en wij zoeken de bestelling voor je op.
Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?
Je kan ons een email sturen of een whatsappje. Een berichtje via social media kan natuurlijk op! Wij maken geen gebruik van een geautomatiseerde of AI klantenservice dus wij helpen jou graag persoonlijk! Klik hier om naar alle contactmogelijkheden te gaan.
Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe cadeauboxen en aanbiedingen?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op social media om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe producten, exclusieve aanbiedingen en leuke inspiratie!